Fonecta kertoo olevansa huono?

tatipensio - 29.08.2005 19.02 - mainonta 

Fonecta mainostaa puhelinluetteloa: "vuodessa ehtii paljon muuttua." Tarkoittavatkohan sitä, että vuoden aikana puhelinluettelo on turha, kun moni puhelinnumero ja osoite muuttuu? Silti haluavat kynsin ja hampain pitää kiinni luettelobisneksestä vaikka olisi huomattavasti halvempaa, ekologisempaa ja mukavampaa kuluttajallekin tuottaa luettelot ihan muuten kuin paperisina. Mutta ei, nykyaikaan ei voi astua millään.

Lue kommentit (2) | Kommentoi

Samsung suosii pomojen häpäisyä

tatipensio - 12.08.2005 07.53 - mainonta 

Samsung mainostaa multimediatuotteitaan taas televisiossa. Mainoksesta saa vaan hieman oudon kuvan. Lopussa selitetään kuinka ei ole ollenkaan vaikeaa keksiä kivaa Samsungin tuotteilla, mutta minkä kuvan saa itse mainoksesta?

Ensin poika kuvaa videokameralla firman bileitä. Sen jälkeen näyttää pomolle otoksia sieltä, saa palkankorotuksen. Sen jälkeen lähettää sähköpostia pomon pomolle, saa oman huoneen. Sen jälkeen esittelee vielä ylemmäs taulutelevisiosta lisää bileitä, lähetetään piiloon Espanjaan johtamaan osastoa.

Minkä muun tästä keksii kuin sen, että on kivaa kuvata pomoja kännissä ja sen jälkeen kiristää niiltä parempaa paikkaa? Uraputki nousuun kiristyksellä? Jos ei, niin miksi nykyään niin monet mainokset antavat ihan toisen kuvan kuin mitä kai sitten yrittävät? Tekisivät parempia mainoksia tai ottaisivat minut kertomaan mitä ne oikeasti sanovat, mainosten tekijät eivät kai itse niitä mokiaan tajua.

Kommentoi

 
Jutut.fi  |  Omat jutut  |  Muiden jutut  |  Kategoriat  |   kirjaudu