Gigantin palvelutyyli

symbiatch - 27.09.2007 13.50 - kuluttaja 

Taas törmäsin Gigantin tyyliin palvella asiakkaita tilanteissa joissa tuotteita ei heti olekaan. Eikä ole ensimmäinen kerta, eikä sama paikka, joten taitaa olla ihan normaalia toimintaa.

Katsoinpa netistä että Halo 3:a pitäisi vielä olla hyllyssä (sivujen mukaan tilanne puoli tuntia ennen käyntiäni) Suomenojan Gigantissa. Menenpä paikalle ja eipä ole. Myyjä sanoo "juuei, kaikki meni jo eilen, eikä varmaan kyllä mistään saa kun niin haluttua kamaa." Selvä, ei sitten. Mutta käynpä piruuttani Lommilan Gigantissa kun on matkan varrella. Ja hupsista, heti ovella on muutama kymmentä kappaletta kasassa ostettavana. Eli "kun ei meillä ole, et kyllä hae muualtakaan"-tyyli.

Aiemmin kävi Tammiston Gigantissa vastaava. Maxtorin ulkoinen 500 GB levy oli tarjouksessa 99 euroa. Kysyinpä notta onko. "Ei tässä hyllyssä ole, odotas... kone sanoo että varastossa olis, käynpä katsomassa... joo ei niitä enää ollutkaan, niitä kyllä tulee parin viikon päästä lisää että voit sitten hakea kun ne on loppu kaikkialta jo." Ajelinpa silloin Suomenojan Giganttiin ja hupsista, taas oli hyllyssä iso kasa moisia.

Että olisi ihan kiva jos webissä oikeasti olisi tieto saako tuotetta ja myyjät eivät olisi niin kotiin päin vetäviä etteivät voi missään nimessä kertoa että muissa liikkeissä olisikin tuotteita saatavilla.

Lue kommentit (3) | Kommentoi

 
Jutut.fi  |  Omat jutut  |  Muiden jutut  |  Kategoriat  |   kirjaudu