Päivän laatupalvelut

symbiatch - 13.12.2006 13.20 - henkilökohtaiset yhteiskunta 

Postissa saapui tänään parikin hienoa mokaa. Ensimmäinen oli jätelasku YTV:ltä. Ensimmäisellä rivillä laskua komeilee "vakiotyhjennys joka toinen viikko" ja heti sen alla sitten jäteastiavuokraa 11 viikkoa. Ihan ok, sopii laskutuskauteen. Mutta tämän alla sitten 10 viikon kohdalta tyhjennys. Ei ihan sovi yhteen.

Soitto laskutukseen, sieltä katsoivat että joo-o, noinhan siinä lukee mutta heillä on tiedossa että joka viikko pitäisi käydä. Joku siis ei ollut syöttänyt sopimusta sisään (edellisillä asukkailla oli joka viikko). Asia kuitenkin hoitui samalla kuntoon ja laskunkin korjaavat, eli ei suurta ongelmaa. Ja puhelinnumerokin oli 09 eikä mikään sikahintainen 010/020.

Toinen taas sitten tuli Eläketurvakeskuksesta. Ilmoittivat että saamansa selvityksen mukaan (eivät tietenkään kerro mikä selvitys, keneltä jne) olen tehnyt YELin mukaista toimintaa mutta minulla ei ole YEL-vakuutusta. Ja pitäisi kahdessa viikossa kirjeen postituspäivästä hoitaa heille tieto mistä on otettu tai ottavat minulle moisen. Mielenkiintoista, riittääköhän että otan sen pari kuukautta ennen kirjeen päiväystä, YEL-vakuutus kun on voimassa koko ajan.

Pitää näköjään heille soitella, numero on possuhintainen 010 kylläkin ja tänään ei asiaa hoitava henkilö ollut edes paikalla. Ihmetyttää mistä keksivät tällaisia asioita kun yksinkertainen kysely vakuutusyhtiöiltä olisi kertonut että vakuutus on olemassa. Aiemminkin ovat sekoilleet, että sinänsä kai ei mitään uutta. Rasittaa vain tuhlata omaa aikaa ja vaivaa kun setvii heidän virheitään.

Lue kommentit (1) | Kommentoi

Pepsin kisa kusee

symbiatch - 01.12.2006 08.34 - kuluttaja 

Tuossa yritin nyt sitten syöttää Pepsi Max -pulloista löytyviä koodeja Pepsin kisasivustolle. Ensinnäkään etusivun "klikkaa tästä ja syötä koodi" ei tee yhtään mitään vaikka kuinka klikkailisi. Pitää tajuta mennä jollekin toiselle sivulle, että voi klikata. Sen jälkeen koodin syöttö ei tee yhtään mitään, ei sano onko oikein vai väärin vai mitä. Ja pulloissa olevat kooditkin ovat niin epäselviä ettei ikinä tiedä onko kyseessä O, 0, G, D vai Q.

Lähetin jo palautetta Activearkille, jonka osoite on palauteosoitteena. Vastauksena tuli vain:

Mene kohtaan "ongelmia koodin kanssa" (sivun vasemmassa reunassa) jos et pääse korkin koodilla pelaamaan.

No, tuosta kun klikkaa (sekin oli hyvin epäselvä, käsitin että jos on ongelmia koodin kanssa, lähetä palautetta annettuun sähköpostiosoitteeseen), pitäisi syöttää pullosta jokin koodi. Kiva kiva, pullot on jo kaupassa kun jätin vain korkit kun niitä piti tarvita.

Eli eivät kai sitten halua korjata itse kisa-flashia mitenkään, näyttäisi. Odottelen vielä siihen vastausta ja jos ei niin sitten pitänee mainita asiasta eteenpäin. Ikävää, aiemmin se kilpaileva merkki on sotkenut kisansa ihan täysin teknisesti, nyt sitten Pepsikin.

Lue kommentit (3) | Kommentoi

 
Jutut.fi  |  Omat jutut  |  Muiden jutut  |  Kategoriat  |   kirjaudu